Kisokos

Itt tud keresni a kisokos teljes tartalmában

A hívószám megváltoztatása

A szolgáltató az előfizető kérésére köteles a hívószámot megváltoztatni, ha ennek műszaki feltételei adottak. Az új számot – eltérő megállapodás hiányában – a szolgáltató választja ki a rendelkezésére álló számtartományból. Az előfizető igényelheti, hogy a szolgáltató a régi számot ne rendelje más előfizetőhöz (ennek leghosszabb idejét az ÁSZF tartalmazza), továbbá azt, hogy az új hívószámról a korábbi számon tájékoztatást nyújtson. A szolgáltató a hívószám megváltozásáról ügyfélszolgálatán vagy tudakozó szolgáltatás útján köteles mindaddig (legfeljebb 1 évig) tájékoztatást adni, amíg a hívószámot nem rendeli más előfizetőhöz. (A szolgáltató is jogosult a hívószám megváltoztatására, erről bővebben olvashat: Hívószám megváltoztatása a szolgáltató kezdeményezésére)

Ha a szolgáltató a hívószám megváltoztatását műszaki feltételek hiányára hivatkozva megtagadja, azt köteles részletesen megindokolni.

Hasznosnak találta az információt?