Az elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata, 2019 – üzleti felmérés

Published: 26 May 2020

Az NMHH a BellResearch Kft.-t bízta meg a hazai elektronikus hírközlési piac üzleti fogyasztóinak vizsgálatával.

A megváltozott piaci körülményekhez igazodva a kutatás fókusza a korábbi felmérésekhez képest a piacméretekről áthelyeződött a használatra és a fogyasztói attitűdökre [U&A].

Okostelefon-penetráció az üzleti felhasználók körében, 2019. A diagramban ábrázolt adatok a kép alatt táblázatos formában érhetők el.

Okostelefon-penetráció [%]
A szervezet típusaOkostelefonok elterjedtsége
Üzleti szektor 99
Kormányzati és nonprofit szektor 83
250 főnél nagyobb szervezet 100
50-249 fő 93
10-49 fő 97
Összesen 96

A kormányzati és nonprofit szervezeteknél az alacsony elemszám miatt az adatok csak tájékoztató jellegűek

Bázis: közvetlen mobiltelefon-előfizetéssel rendelkező szervezetek, Total=1572 [Business=1498, Gov+NP=74], [250+ fő=142, 50-249 fő=225, 10-49 fő=1205]

A teljes felmérés a cím alatti gombra kattintva tölthető le.