Informatikai gazdálkodási koordinátor

Published: 8 June 2018

Apply

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága munkajogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással, határozatlan időre Informatikai gazdálkodási koordinátort keres.

A munkavégzés helye: Budapest.

Szenvedélye az informatika? Ismeri az informatikai eszközgazdálkodás írott és íratlan szabályait? Van néhány év IT gazdálkodási tapasztalata? Van egy ajánlatunk az Ön számára!

Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.

Új munkatársunk a csapat teljeskörű tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában. Lehetőséget adunk, hogy olyan projekteken dolgozzon, amelyek öncélú profitszerzés helyett fontos és hasznos segítséget nyújtanak akár B2B akár B2C területen.

A munkatárs főbb munkaköri feladatai:

  • a Hatóság informatikai gazdálkodási körébe tartozó eszközök analitikai feladatainak ellátása
  • informatikai jelentések, kimutatások, előterjesztések készítése;
  • az informatikai igazgatóság eszközgazdálkodási feladatainak ellátása;
  • az informatikai eszközök és szoftverek selejtezéseinek előkészítése, lefolytatása;
  • éves leltározási folyamatokban a leltár ellenőri feladat ellátása,(országos szinten);
  • informatikai eszközmozgások követése;
  • az Informatikai eszközbeszerzések kontírozásának előkészítése;
  • statisztikai adatszolgáltatás készítése a KSH felé a „költségvetési szervek információs eszközeiről, tevékenységéről és felhasználási szokásairól”;
  • napi-heti riportok elkészítése.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • gazdálkodási szakirányú középfokú végzettség és/vagy gazdasági informatikusi végzettség;
  • minimum 1-3 éves nagy vállalati környezetben szerzett gazdálkodási munkatapasztalat;
  • Microsoft Office felhasználói ismeretek (kiemelkedő Excel ismeret);
  • Outlook-Exchange felhasználó szintű ismerete;
  • középfokú angolnyelv-ismeret;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • nagyvállalati környezetben, IT területen szerzett tapasztalat;
  • eszközgazdálkodási tapasztalat;
  • gazdasági rendszerekben (FORRÁS, SAP,) való jártasság;
  • műszaki beállítottság;
  • ECDL modul vizsga (összes).

A pályázati anyaghoz csatolandó:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél.

A foglalkoztatási jogviszonyra az 2012. évi I. tv (Mt.) vonatkozó rendelkezései az irányadók.

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az alábbi linkre:

Jelentkezés az NMHH által meghirdetett álláslehetőségre

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Informatikai gazdálkodási koordinátor” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő: 2018. június 28.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.