Informatikai támogatási koordinátor

Published: 8 January 2018

Apply
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága munkajogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással, határozatlan időre Informatikai támogatási koordinátort keres.

A munkavégzés helye: Budapest.

Szenvedélye az informatika? Könnyedén tud másokat a Microsoft alkalmazások használatában segíteni? Van néhány év helpdesk-tapasztalata? Van egy ajánlatunk az Ön számára!

Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.

Új munkatársunk a csapat teljeskörű tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában.

A munkatárs főbb munkaköri feladatai:

  • Microsoft Office alkalmazások támogatása (Word, Excel, MS Project, Power Point, Visio);
  • Lotus Notes, Microsoft Outlook kliens oldali támogatása;
  • felhasználók alapszintű informatikai oktatása;
  • irodai wi-fi üzemeltetése;
  • vizuális és konferencia - technikai rendszerek támogatása;
  • kiemelt elsővonalas Help-Desk feladatok ellátása;
  • Remote Desktop feladatok ellátása;
  • kiemelt felhasználók (VIP) teljeskörű Informatikai támogatása;
  • az NMHH mobil telefon flottájának teljeskörü üzemeltetése;
  • az MDM rendszer használata.

A munkakör betöltésének feltételei

  • IT szakirányú középfokú végzettség;
  • Helpdesk munkakörben eltöltött minimum 3 éves gyakorlat;
  • Windows, office üzemeltetési tapasztalatok;
  • WiFi rendszerek üzemeltetésében szerzett tapasztalat;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent

  • nagyvállalati környezetben, IT területen szerzett üzemeltetési tapasztalat;
  • műszaki beállítottság;
  • stúdiótechnikai tapasztalat/képzettség;
  • jó kommunikációs készség;
  • angol szaknyelv ismerete.

A pályázati anyaghoz csatolandó

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél.

A foglalkoztatási jogviszonyra az 2012. évi I. tv (Mt.) vonatkozó rendelkezései az irányadók.

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az oldal tetején található, Jelentkezem feliratú gombra.

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Informatikai támogatási koordinátor (2018)” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő 2018. február 15.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.